Pappa ♥




Idag skulle min pappa ha fyllt år, OM han hade varit kvar i livet.

Min Älskade pappa ♥ Du är så saknad och du finns djupt inne i mitt ♥

Ljus ska tändas i mitt hem och en bukett blommor ska inköpas.
Har graven för långt bort så det får blir på detta viset.

Inatt var en tuff natt, tårarna rann och jag var väldigt ledsen.
Så väldigt ,många som står mig nära är sjuka.
Besökte en go vän ♥  igår, det kändes så hårt att se hur illa det var.

Samtidigt så funderar man över hur avd egentligen är funtad :O :O :O
Fick veta många saker som man aldrig trodde kunde hända.
Har själv jobbat inom vården hela mitt liv, men att den blivit
så pass sänkt som den nu är här, det kunde man aldrig trott.

Ska idag baka lite gott till min goa vän, något gott att smaka
hoppas jag kan pigga upp något.

Återkommer med detta senare ♥

Men nu till affären och handla lite saker, muffinsformar bla
Postat av: Emma

morfar<3

2011-10-26, 20:52:53 - URL: http://emmastrombeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!