Mmmmm fredagsmyyyyyyyys ♥

Idag åkte håret av rejält :)
Brukar vara så feg då det gäller längden på håret...
Men idag vart det riktigt riktigt kort i nacken och sedan längre ifram.
Var så jäkla trött på mitt slitna hår.
Så nu skulle det bli en frisyr jag aldrig tidigare hade haft  ;)
Fan va jag känner mig stolt att jag vågade :D

Annars då? Jo jag och S har varit på en akuttid för hennes tandställning i Västerås,
sedan vart det att handla på Hälla Maxi, köpte även ett par byxor
till henne på Team Sportia som behövs för skolan och idrotten.
Sedan hem till hennes pojkvän och hämta upp honom han skulle med hem till oss :)
Gillar honom bara mer och mer, mycket mycket trevlig :)

Vart ett parti i Kubb igen, ledde länge MEN så skulle jag kasta på en kubb
som stod nära kungen, och vad fasen sker!!!!!!!!!!! Jag slår omkull KUNGEN!!!!!!
Så jag förlorade IGEN mot D..... kan bara säga .....Idag hade du bara tur D!!!  :D

Nu är båda mina tjejer och kollar hockey här i stan,
D bror spelar mot våra J18 killar ikväll.
Hans föräldrar var hit och hämtade upp och skjutsar hem.

Men som sagt...bara kameran kommer hem från Fagge
så kommer bilder på min nya frisyr ;)

Puss i nackhåret så länge ;)  ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!