En vacker höstdag





Har precis ätit en god
krämig pastagratäng med god sallad.
Smakade gudomligt gott ♥



Ja vad har annars hänt idag söndag då?
Gubben min har bytt däck på bilen och den är rentvättad.
Jag tog en låååååång sovmorgon ;)
Var så otroligt trött, hade jäkligt ont i vä axel under natten :(
Fick lov att värma vetekudden
och lägga runt axeln
för att kunna somna på efternatten.

Efter en frukost vi lunchtid idag så vart det att kolla nätet.
Fann då ett gott recept just på denna pastagratäng.
Måste ju prova den förstås ;)

Så otroligt god den va, jag lade även i lite gröna oliver.
 Resten av familjen ville ha pennsen och köttfärsen
var för sig så jag får gratäng även imorgon ♥
Det tackar jag extra mycket för.

Solen skiner ute och det har varit en underbar höstdag
hos oss med många varmgrader.



Idag fyller även Mats år :) Varmt grattis till dig.




Imorgon gäller kvartsamtal i Västerås.
Det blir det första med dessa lärarna.

Tänk att det även bara är veckan som kommer kvar
sedan är det höstlov för Västmanlands elever.
Helt otroligt va tiden springer iväg.

Och om 2 månader står det
Julafton !!!!!! som imorgon i almanackan.
Ryser av tanken.
Gillar julen iof, men det är så jäklans mycket måsten
känner jag varje år, fast jag gillar maten, musiken osv.

Nej dags nu för att sätta ut näsan i höstens luft :)

ciao per un po ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!