Svart så in i ...

Ja så har även denna dag blivit kväll.
Idag har jag spenderat dagen i Västerås......IGEN ... pust
Pga vad som hände igår så vart det läkaren
för S redan riktigt tidigt i morse.

Halt som fablerna var det, tjockt lager med is på vindrutan...
skrapa skrapa ...... hua, gillar inte just detta



Får kanske redan nu börja med kupevärmaren.
Tål inte kalla bilar för min kropp som ändå värker varje dag

Det gick bra vid läkaren fast vi kom 5 min för sent  
pga asfalteringsarbete, vakter och köer.
Läkaren hade varit 5 min för sen också ;)
Så han bara skrattade åt alltihopa, skönt det.

Sedan vart det förstås en träff med goaste D på hans rast  
innan det bar iväg och handla lite på Ica Maxi på Erikslund
innan bilen ville tillbaka hem.
Borta bra men allra bäst hemma
Väl hemma vart det lite mat för att sedan hamna vid
tandis på en snabbvisit,sedan läkaren för stora tjejen.
Tack alla som givit henne styrka genom kramar under dagen och
goa mail osv via dator, hon behövde dem verkligen
Man ser vilka som ÄR ens vänner sådana gånger 

 

Ikväll har det sedan steks pannkakor så det bara dundrar om det.
Matlådan till gubben är fixad och imorgon kan jag göra
goa Creps åt mig som lunch  med kantareller i ...MUMS!

Imorgon tänker jag INTE göra ett skit,
känner mig såååååååååååå urschasad efter allt som hänt.
Sov väldigt oroligt inatt som var, så det får bli en väldigt lugn dag.

Och de man trodde skulle finnas, de finns inte alls,
ja ja, man lär sig varje dag något som man trodde man förstod.
Men ack vad fel man hela tiden hadde.
TACK igen E för igår! Du skingrade mina tankar den fm ♥

Ringde nyss till sjukhuset och kollade upp X med avd sköterskan.
Det var inte alls bra så X stannar ett par dagar
vilket känns betryggande för mig.

Men nu ska jag fixa något att dricka

Hade varit gott med ett glas vin eller två,
men det får bli på fredag och lördag
då vi finns vid goaste vänner och äter gott ♥
Längtar mycket tills dess....
Postat av: Fia

Mamma, du gör världens godaste mat! Du är verkligen den underbaraste mamman som finns, skulle inte tänka mig någon bättre för det finns inte i mina tankar. Det var askul i västerås, du och jag kanske kan åka dit och snurra runt lite ensamma någon gång igen och sen med min prins? Lunchen idag var jätte god förresten, det var riiiiiiiiiiiktigt mycket mat & gott var det! :D



Jag älskar dig, du är bäst! <3

2011-10-11, 19:09:16 - URL: http://fiastrombeerg.blogg.se/
Postat av: Emma

Mamma du är bäst på matlagning!!=)

ingen kan slå dig i det!

Du är bäst min fina mamma & vän!

Ingen kan vara bättre mamma än dig<3

Puss!! =)<3333333

2011-10-11, 19:09:19 - URL: http://emmastrombeerg.blogg.se/
Postat av: Eivor

Tack själv för ditt sällskap, vi får göra om det någon dag :)

2011-10-11, 19:50:34 -
Postat av: Ellinor

Hoppas att du får sova ordentligt i natt/kram Ellinor

2011-10-11, 21:11:09 - URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Mådde

här hostas de så man inte får sova...men de är ändå bättre än att inte sova av oro...tänker på er...KRAM och då MÅSTE vi få till de

2011-10-11, 22:45:27 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: M i n d i

Men åh människa... så mycket gott du gör. Blir ju så sugen och hungrig nu så jag måste genast gå och ta mig något att äta. ;)



Stor kram

M I N D I

2011-10-12, 10:33:52 - URL: http://mindisrosadagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!