Borta bra men hemma bäst ;)



Skönt då man åter är hemma. Medans tjejerna sprang runt i affärer
så handlade jag det som skulle med hem på City Gross.

Nästa gång jag handlar där ska jag köpa de riktigt stora förpackningarna.
Häftigt tycker jag det är, då vi kan köpa lika stora förpackningar
av olika saker som tex kryddor, tonfisk,krossade tomater osv,
som matställen :D

Men jag kom hem med flera kassar iallafall... HUR kunde det ske må tro ???
JO vi ska ju bli "en person mer" från och med imorgon och till söndag. Trevligt :D :D



Köpte storpack med köttfärs idag, så ikväll blir det pasta med köttfärssås,
imorgon till middag är det beställt pastasallad med skinka,
och på lördag blir det förmodligen tacos för hela slanten på kvällen ;) MUMS !!

Men nu ska jag börja med kvällens middag :)

Puss på nosen ♥
Postat av: Mådde

tänk om jag vetat om att du skulle till stan...jag var ju där i går och handlade, kunde ju åkt i dag i stället.......SUCK de blir villst aldrig vi igen

2011-11-03, 17:45:57 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Nadja

Ja men precis fast med en annan kryddsmak. =) Haft en bra dag? =) kram

2011-11-03, 18:39:31 - URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!