Varma mackor och fredagsmyyyyyyys ♥

Go kväll du goa som just nu besöker mit hem :D

Ikväll tog vi varma mackor med olika fyllningar, länge sedan sist.
Smakade helt ok :) Mackorna bestod bla av bara tomat och ost,

Vissa med tomat och tonfisk, vissa med champinjonstuvning,
vissa med ost och skinka men alla hade pizzakrydda på.
När smaken är olika så blir det en salig blandning.

På mina vart det tonfisk och champinjonstuvning, pumpasallad :)



Till lunch vart det Ravioli med pumpasallad



Kvällsfikat är fixat oxå :)
Bakade lite goa kokosmuffins som min pappa älskade då han levde ♥



Ikväll ska jag även se "Harry Potter and the Deathly Hallows del 2 "
Sen är det väl även "Idol " :) Jag verkar överleva ;)

D är här och kom på tåget i em tillsammans med S, säkert åker jag dit på kort,
brukar göra det, men även han har åkt dit någon gång :)

E är på bio med A ikväll :) Blir säkert trevligt...
men nu gäller duschen sedan 1 glas vitt men inte mer för imorgon
ska vi till Grängesberg till de goaste ;)

Kramis så länge ♥

Postat av: Ellinor

Trevlig helg/kram

2011-11-18, 18:58:53 - URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Nadja

Harry Potter filmen är grymt bra. =) kram

2011-11-18, 20:14:47 - URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Rita

Mycket fina bilder min vän! =)

Kramen till dig goaste!

2011-11-18, 23:05:52 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!