fått sitt slut snart


Hua hua, nu har jag gjort listan för vad jag ska handla imorgon,
den var väldigt lååååång :s
Undrar HUR kvittot efteråt ska se ut,
man kanske slår rekord och får rama in :D :D
Nja storhandlar även inför helgen då S ska firas av släkten...

Tänk att den minsta jag har är 16 imorgon,
VART tog åren vägen egentligen????
Men jag har 2 UNDERBARA vänner som jag vet alltid finns där istället...
Mina/ våra goa tjejer. Älskar Er oändligt mycket ♥

Som de brukar säga, mamma vi är världens bästa vänner
och jag håller med, för vi är verkligen vänner, MEN även mamma och döttrar ;)



Jösses vilken vacker himmel vi hade denna kväll..... man kunde bara njuta...



Pannbiff, kokt potatis, veckosallad, gräddsås och svartvinbärsgelé
fy bubblan va gott det smakade :) Älskar hemlagad mat från grunden  ♥
Detta vart det som middag som ni säkert förstår :)

Imorgon då S fyller ska ett par personer som inte kan komma i helgen komma.
Ska bjuda så enkelt som möjligt, kaffe och tårta ;)

Men nu gott folk så gäller en varm skön dusch :)
Sedan gosa i morgonrocken uppkrupen i soffan ;) Mums....

Vad sker hos dig då? Puss i örat ♥

Postat av: Ellinor

Får nog sluta att titta in hos dej på kvällen,blir ju jättehungrig................kram

2011-11-08, 21:00:50 - URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!