I mitt ♥



Fullkornspasta med köttfärssås vart det ikväll som middag :)
Kompisar var även här så det vart fler munnar som behövde mat ;)
Trevligt då kompisar kommer förbi och även vill äta lite :)



Var till graven ikväll innan det mörknade och satt dit lyktorna och krans.
Imorgon blir det så stressigt iallafall och på lördag har vi annat för oss.
Men på kvällen ska vi dit förstås och se alla ljusen som brinner.
Det gör vi alltid, det är så vackert då det är mörkt och man ser alla ljus.

Tänk bara att så väldigt många år redan har passerat.
Känns som att Anders fanns här alldeles nyss, trots att jag VET
det var 1993 och inte nu. Men i mitt ♥ så är allt som igår.
Mitt älskade barn ♥ Jag saknar dig så enormt mycket ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!