1:a ljuset brinner 27 november

Jaha :D Så börjar 1 advent gå mot sitt slut... inte många timmar kvar nu :)
Vi åkte en sväng till Avesta för att kolla julskyltningen ikväll, men det vart en
snabbis för det både blåste hårt, kallt och regnade så jag frös mest.

Till middag gjorde jag pressad potatis med egen pepparlax i ugn,
god kall romsås, kokta blandade grönsaker och en citronskiva.
Det smälte i munnen ... Mmmmm



Efter 1 timme ca vart det lite fruksallad :)



Glögg om man orkar senare framför tv´n ;)



Det börjar bli kallare så det kan nog vara risk för snö inatt kanske :s
Visst det blir ljusare då men jag tycker inte om halkan som blir.
Kroppen brukar vara min fiende också, mer än hittills.
Jag är ju så attens väderlekskänslig.

På mitt soffbord står ikväll en STOR bukett med rödaste rosor.
De är bara så otroligt vackra, hoppas de håller länge ♥



Eftersom jag inte klarar av hyazinter och andra blommor som doftar
så blir det annat man får ha :) Azalea och Amaryllis är också
blommor jag älskar utöver rosor.

Men nu ska det bli kväller, vad gör du under kvällen? ♥
Postat av: Gunnar

Den med laxen såg väldig god ut, kan du mejla mig receptet. Kram

2011-11-27, 20:16:02 -
Postat av: Gunnar

Den med laxen såg god ut, kan du mejla mig receptet.Kram

2011-11-27, 20:19:43 -
Postat av: Anonym

Klart jag mailar dig receptet Gunnar :)!

2011-11-27, 20:56:04 -
Postat av: Anonym

Vad synd och gott. =) Vår julskyltning var inställd. =( Så jag sörjer. kram

2011-11-27, 21:12:00 -
Postat av: Nadja

det var min anonyma kommentar.

2011-11-27, 21:12:38 - URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!