Måndag 14 November




Jaha så är vi igång igen då med en ny vecka.
Idag gäller tandläkaren för S som med andra ord är ledig från skolan.
+ 5 grader har vi ute, men de varnar hela morognen för isgata
på många ställen, bla igenom Västerås.

Håller nog på att dra på mig någon typ av förkylning,
är så hemskt öm i sidan av halsen, halsmandlarna är ju redan borta
så de kan INTE göra mig så mycket, men halsen är ju kvar iallafall.

Idag läggs även min mamma in i Uppsala för massa provtagningar.
Hon har ju inte mått så bra på sista tiden, bra då att allt kollas upp.

Annars ska väl veckan vara under kontroll tror jag.
Ska även till glasbanken för att beställa vin som jag / vi ska ge bort ihelgen.
Jo det är festligheter även denna helg :) Ibland duggar det tätt ;)

Men nu in i duschen ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!