Godmorgon världen! :)



Sovit gott? Nja jag kan inte riktigt säga det. Hoppas det varit bättre för dig :)
Kroppen vill inte riktigt idag heller, men jag är iallafall uppe,
sittande i morgonrocken och med en balja kaffe bredvid mig.

Idag är S hemma från skolan, hon mår inte riktigt ok.
Jag hoppas det snabbt går över, hon var precis upp för en tablett.

E är på sin praktik, andra dagen nu efter höstlovet.
Kan kanske bli en fin dag bara det lider.

Imorgon fyller S år :) Klart vi ska fira henne då :)
Fast det blir mest fira i helgen då alla är lediga.
För 16 år sedan så var det isgata utanför då vi skulle till BB.
Idag är det som rena våren,ruggit va det kan variera år från år :s

Simma lugnt ! ♥
Postat av: Mådde

så du tyckte jag åt lite...men fruksto o mellis var ju inte med de var ju BARA maten liksom...

2011-11-08, 08:55:25 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!