Denna kväll i bilder

Ja detta har funnits på vårt bord denna lördag :)



Stjärnan lyser så vackert i köksfönstret



1 liten form kycklingpaj till Emma som INTE äter skaldjur



Jag , gubben och Sofia åt istället kräftpaj med mycket dill :D MUMS



Till pajen så vart det förstås god sallad ;)



Och lite Maipo i glaset, men bara lite ;)

Nu filmtajm :) En gammal goding  "Potatishandlaren " hahaha
En film med bla Rolf Lassgård, jag bara ällllllskar den mannen i filmer :D
Vad gör du denna lördagskväll ???

Min kropp skriker av värk men jag är iallafall ur sängen .... mmm

Och imorgon är det 1:a Advent, det är INTE slugt.... men jag är redo,
tack vare min goa gubbe och barn som hjälpt mig ♥

Puss på örsnibben ♥

Postat av: Emma

mycket fina bilder mamma!:-D

2011-11-26, 19:26:45 - URL: http://emmastrombeerg.blogg.se/
Postat av: Fia

fina bilder hörru! :-)<3<3



Ha en bra kväll, puss<3

2011-11-26, 19:28:25 - URL: http://fiastroomberg.blogg.se/
Postat av: Gunnar

Det ser mycket gott ut.

2011-11-26, 20:07:11 -
Postat av: Rita

hoppas värken försvinner snart!

fina bilder bibbi =) kram

2011-11-26, 22:24:47 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!