Äntligen fredag ♥




God morgon där ute i era stugor och hem :)!
Hoppas natten var er vän och att dagen startat bra.
Tog sovmorgon tills nu, behövde dessa timmar kände jag.
Ända tills magen berättade för mig... dags att ÄTA, UPP OCH HOPPA ;)

Har kommit in i ett slags Makrillfilé begär, MÅSTE bara ha :D
Men makrill är ju ändå bra.



En macka ligger nu på talriken med 1 burk makrill, ost och tomater på.
Ska bli min frukost med 1 stor balja med java .

Jag hoppas att andra boxen av "One tree hill" kommer idag.
E beställde den via nätet tidigare så nu går vi bara runt och väntar

Igår kom även A och S, de stannar drygt 1 vecka denna gång.
Goa grannar är de verkligen sedan många år tillbaka.

Ska annars bege mig till glasbanken idag och skaffa Rosévin,
handla några få saker som ska vara  till maten .

Men nu ut i verkligheten ;) Puss på dig så länge ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!