Vilken underbar lördag

Hej hopp i fotbollen :)!

Nu har vi kommit hem från festligeheterna efter konfirmationen :)
Kändes magiskt att gå in i den kyrka som jag senast gick in i för 34 år sedan.
Innanför och som numera var / är kyrkvärd var ett älskvärd människa.
Min 1:a lärinna från 1970-1973 :) Och hon kände igen mig !!!!!
Mina tjejer trodde inte det kunde vara sant.
Min släkt på pappas sida var också där, men vi umgås inte, har aldrig gjort.
Så det vart ett artigt Hej och inget mera.

De var 9 stycken som läste fram, inte var det som förr,
vilket är en himla tur, numera har de ju roligt och umgås på annat sätt.
Det var rörande att se dem tilsammans.

Efteråt vart det god förtäring i byggdegården hemma där de bor.



Mycket god hemgjord smörgåstårta med olika läsk,
efter det massor av olika kaffebröd som var hembakat och underbar tårta.
TACK fina svägerska(har bara 1 :D) och hennes mamma som ordnat med detta!!!!


Konfirmanden i egen hög person :) Min brorsdotter.

Presentmässigt verkar allt ha fallit konfirmanden i smaken vilket kändes bra.
Fick även se EU moppen, en lätt MC och även besöka hästen Charlie :)
Underbart vackert djur och inte alls så liten som jag trodde, Hua.
Våran Emma fick även hon övningsköra som gjorde henne glad :)

Ja som ni säkert kan läsa ut av detta inlägg så har det varit en
underbar dag tillsammans med de närmaste :)

TACK Anne!!!
Tack för att vi fick vara med på Din stora dag in i vuxenvärlden :)

Kramen till dig och de dina ♥  Faster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!