Söndagen är gången

God kväll goa bloggläsare!

Idag har vi varit till ett väldigt fint ställe
där vi intog fika med hembakat bröd.
Lite fina saker kom med hem också :D
Ljus och glasfat.




Vi var till " Forsnäsgården " som ligger i Säters kommun.
Enormt trevligt ställe med underbara ägare.
Dit kommer jag att återvända
då man vill njuta av vacker vy
och gott intag :)
TACK Arne och Anneli för trevliga timmar.

Har ni som läser detta lite tid över...
besök då detta stället, ni kommer ej att ångra er.

Sedan har vi ätit lite mat även denna dag.
Det vart ett matställe på vägen hem.




Stekt potatis, snitzel och sallad.
Nja, det var sådär men men.
Bilden är från nätet, hade ingen kamera med mig

Fick ytterligare 4 fina tomatplantor
av min goa granne idag. 
Så nu har jag 6 stycken av olika sorter.
Så gott med egna tomater
som är solvarma.



Imorgon ska jag ringa till Expert.
Ska se om min mobil kommit tillbaka än.
Saknar den verkligen.

Men nu väntar tv´n för mig
så jag säger härmed
Godnatt till dig som läser detta :)
Hoppas du haft en riktigt fin söndag
med härliga upplevelser.
För det har jag haft.

Vi ses väl via ett par rader imorgon igen?

Nattkramen till dig från mig ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!