Soliga torsdag :)



Godmorgon !
Idag skiner solen, det kan bli en fin dag.

Jag hoppas Du min vän som läser detta sovit gott.
Själv har jag sovit ganska bra inatt.
Kroppen värker inte så mycket som för någon dag sedan.

Ska om 30 minuter köra min yngsta tjej
till hennes praktikplats. Sedan ska jag under fm handla.
Har funderat över vad jag ska hitta på till helgen.
Gubben ska ju på fest hos en arb kamrat då som
slutat på arbetsplatsen för ett tag sedan.
Ja vi får väl se vad som faller mig in
Kan bli farligt detta  ha ha ha.

Idag ska det bli hemgjorda fiskpinnar.
Tog upp fisk tidigare men det har blivit annat varje dag.
Idag MÅSTE det bli fisk, min mage säger så.
Fisken i kylskåpet också.

Men nu kära läsare
 för att Du besöker mig
men att du även lämnar en rad eller två


Kramen från

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!