Potatissallad

Gjorde idag en enkel men väldigt god potatissallad
och till denna vart en bit ytterfilé som vart min lunch idag.



Vad har du ätit ??

var ut och tittade på allt som växer utanför.
Lägger in dessa bilder också :D




Min fina persilja som växer så det knakar på min altan



Dillen är inte så tokig heller :D



Tomatplantorna jag fick igår och som ska planteras om



Potatisen växer bra i stora krukor :)

Och denna ljuva syren ger mig en doft som är underbar då jag sätter
mig på altanen och njuter av solstrålarna.





Äppelblom ..

Nu till affären och handla en del varor :)


Postat av: karin - trattoria

ser gott ut :)

2011-05-24, 20:28:24 - URL: http://trattoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!