Konfirmation denna lördag

God morgon goa läsare!

Idag ska vi åka på konfirmation   
Min brorsdotter läser fram   

Det lustiga är att jag konfirmerade mig också
lördagen den 28 Maj fast 1977.
Så det känns lite kul eftersom det även blir
samma kyrka




Ska även till pappas grav och sätta blommor.

Morsdag och min mammas födelsedag ska också firas idag.
Fast det blir efter konfirmationen och hemma hos henne.
Har gjort rulader och sallad som ska tas med.
Sedan är det bara potatisen som ska fixas på plats

Ja annars ska jag väl bara hämta ut mina nya glasögon
fast det gör jag på vägen ner nu på förmiddagen i Västerås.
Behövde svagare glas, har fel styrka på de här
och därför får jag så mycket huvudvärk och ont bakom ögonen.

Solen har nu tittat fram och verkar le mot mig.
Det kanske blir en fin dag även idag. Vore trevligt

Men nu gott folk ska jag äta lite frukost, magen säger det


Ha det gott så länge, kramen och lite kli i nacken ♥

Postat av: Sari

det var mycket kyrkligt idag;o)))) Snodde koppen från dig;o)Ok?

Jag e konfirmerad i Lomma kyrka...haha....kollade fotona för ett tag sen.....jisses så man såg ut......Ha en härligkyrkdag.Puss min vän

2011-05-28, 08:46:05 - URL: http://tuulikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!