Vilken fredagskväll :D

Vilken dag det varit :D
Fast jag har svettats som en ..... jaaaa...
Det blir så " alla ni yngre som läser eller skriver "
då man kommit upp i högre ålder ;)
Men det finns ju vatten i duschen :D

Idag är det Ingemar som har namnsdag,
min pappas tilltalsnamn, men han dog 1986.
Tänder ett ljus för honom här hemma istället,
då jag har 15 mil enkel resa till graven.
Min bror och hans son har också namnsdag,
har precis ringt och sagt grattis :D



Idag har vi förresten 18 grader i poolen :D
Det artar sig med andra ord :)



Snart så kommer grannarna för att få se fotbollen.
Mina barn har alltid kallat dem för mormor och morfar.
Mormor har ju bott så långt bort och någon morfar
har de ju aldrig haft på riktigt.
De är väldigt tajta med varandra vilket känns gott.

Även min älsklingsmorbror kallar de för morfar :D
Han har aldrig haft familj så han är stolt.

Inne på min altan har jag nu 33 grader, hua....
Blir inte så där vackert brun som ni andra,
blir bara röd och bränd om änns det.
Så det är jobbigt med för mycket värme för mig.....

Nej detta får bli allt för idag....
nu är dem på antåg :D  Vi får blogga vidare imorgon :)
Eller hur??????

Kramar om med STORA famnen denna fredagskväl.
Älskar er mina godingar! :D
♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!