Varmt..

Jag VET !!!
Man ska INTE klaga... men för vissa är det jobbigt.
Så är det för mig, tyvärr.

Skulle vilja vara som de flesta, ligga och sola, älska solens strålar
men jag är inte riktigt så.... tyvärr.
Jag får utslag ,blir bränd, aldrig brun, sedan flagnar jag.
Jag mår bäst då det är svalt, men samtidigt så vill jag ha värmen i poolen :D
Och nu är det skönt däri :D

Har idag haft så ont , att jag fick lov att sms:a 
en underbar vän
och säga nej till en skön promenix, min kropp pallar inte det idag.
Hoppas hon vill gå en annan kväll då inte min kropp skriker rakt ut.

Satte mig i poolen och svalnade av för en stund sedan, det behövdes;)
Var ju så varm då att jag inte kunde göra annat,
duschen är inte alls densamma tycker jag 
Att få poolvattnet runt sig,upp till hakan, DET svalkar :)

Varför fungerar inte årstiderna för mig då??? Någon kanske tänker...
FAN hon klagar
JÄMT !!!!!!! 

Men sanningen är den att  jag är Reumatiker, har även Fibromyalgi
till det även förskjutna ländryggskotor, så mitt liv beror mycket på VÄDRET.
Inte alls roligt men man lär sig att man kan inget göra åt det, bara vara....

Förskjutningarna i ryggslutet är en arb skada ssedan -89.
Det reumatiska lämnade min mor över till mig som en STOR gåva, men bara till mig :(
Det var generöst att jag fick något långvarigt :s 

Sedan vart jag påkörd bakifrån som jag redan berättat om
i februari iår 2011, men där värken i rygg och nacke fortfarande består :(
Ska väl snart få svar på magnetröngen hoppas jag.

Nog att beklaga sig nu....
Ses senare, nu ska jag fixa något i magen....
Kaffe kanske :D med något till för även huvudet säger.......ät något :S
Släpp en signatur vettja så besöker jag dig :D 


Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!