Underbar dag trots allt

Dagen idag har varit fin på alla vis,
trots att jag har svårt att andas och det värker.

Solen har skinit nästan hela dagen,
vi har varit i Avesta och slappat, shoppat tjejerna och jag.




Sedan fick det bli pizza på favvo stället när vi kom hem.



Planterat massor av blommor har jag och gubben gjort ikväll,
blommor jag fått av en underbar vän som sår upp allt själv.
Där kan säga GRÖNA fingrar :D

Hela hennes hus består av blomlådor med bara egensått.
Sedan delar hon ut till de som hon vill ge till, jag är en av de lyckliga :D

Har aldrig haft så mycket sommardalior och tusenstjärnor som iår.
Ska bli så roligt att se då allt blommar.
Vet inte vad jag gör för att förtjäna dessa men jag är väldigt tacksam.
Och något måste jag väl ha gjort tror jag :)

Ikväll vart det annars ris med kyckling med olika grönsaker i sötsur sås.
Smakade bra. Länge sedan vi åt detta.

Imorgon är det fredag kanske jag testar hemgjord tacopizza
eller tacopaj eller något, vi får se :D
Hittade så många goa recept igår på nätet som såg goda ut :D




I helgen blir det Enköping som gäller, ska bli trevligt på många sätt.
Saknar mina vänner där väldigt mycket, men även att träffa mamma
som alltid blir glad då vi ramlar in, hon ska med på en åktur då :)
Hem till huset där hon bodde i tidigare och där jag växte upp.

Jag ska hämta hem saker som är mina men som förvarats där.
Dags att ta dem hem nu .... efter 30 år !!!!!!!!!!!!  ;)

Mamma vill inte åka ut om hon inte har någon med sig.
Förståligt då hon är väldigt dålig på att kunna gå efter brännskadade ben.
Numera gäller rulator och väldigt svårt att lyfta på fötterna.

Men nu gått folk så ska jag fixa lite gott,
 

sedan  "Kniven mot strupen" ;)
Repris iof, men från Avesta iallafall .. ska bl intressant att se.

Vad gör ni??????

Puss i rock kragen ;) ♥♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!