Skitjobbigt

är det att andas för mig.
Haft ont i bröstkorg och bak i ryggen flera dagar.
Ont då jag drar in luften i lungorna.
Känns som då jag haft lunginflammation. . . . suckar
Imorse regnade det oprdentligt så gubben tog bilen
istället för cykeln till jobbet.
Så idag blir det inget Avesta, lite långt att gå
undrar vad tjejerna ska säga då de vaknar till liv
och får veta att det är inställt
blir inte alls populärt.

Men nu ska jag ta kaffet med 2 goa rostade mackor.
Till det blir det lite film , vad hittar du på idag då?

Kramen ♥
Postat av: Emma

krya på dig mamma!!♥

2011-06-15, 19:56:22 - URL: http://emmastrombeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!