Pingstdagskvällen


Go kväll du underbara! :D


( Min vackra pion som blommar så vackert nu )

I fredags vart det god hemgjord tacotårta som middag :)
Ovanpå har jag körsbärstomater, ananasringar,feferoni, riven ost :D
Den blir så ljuvligt saftig av ananasen. Och feferoni ällllllskar jag :D



Så har Pingsten snart nått sitt slut för denna gång :)
Hoppas ni alla haft en bra sådan, för det har jag haft.

Igår Pingstafton var vi till Gävle och gjorde stan.
Till lunch åt jag Suchi i Gallerian 9:an,
sedan vart det underbart god tacos på Buddys på söder.





Brukar alltid äta tacos där :D den är sååååå god.
De är även väldigt goa vänner till oss, så då vi är där
så äter vi förstås vid dem på deras matställe.
Tidigare hade de även Buddys i centrum, men det är sålt.
Köpte en gammal serie på dvd också :D " LACE" minns du den? :D :D

Under dagen idag har vi bl.a. spelat kubb
gubben och jag mot våra tjejer :D
Nja om jag säger så här, de hade tur våra tjejer ;)
klart de slog ut oss gamlingar :) Älskar dem sååååå mycket.



Till middag vart det hemgjord kall potatissallad
med ugnsgrillad kalkonbröst och blandad sallad.
Smakade väldigt gott i värmen.



Men nu väntar ett dopp i poolen, sedan sängen då man är avkyld
så där underbart skönt. Då sover man som allra bäst.

Imorse runt kl. 03-05 åskade det ju så grymt så det var svårt att sova.
Hela 17 mm regn fick vi, vilket vi verkligen behövde.
Men sen under dagen och kvällen har det varit sol och toppen väder :D

Tjingiling så länge, ses här imorgon igen :)
Jag hoppas du tittar in då och lämnar ett tassavtryck efter Dig ;)

Puss på nosen så länge ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!