Hur har helgen varit????

Vill helst glömma hela denna helg..
Vart en mardrömshelg med mycket hat :(
har ej sovit mycket under den gångna natten.
Vill helst bara försvinna ut i tomma intet.
Hjärnan är tom och jag vill inte fylla den med plågosamma tankar :(

Att ställa upp fortsättningsvis kommer ej att hända,
mina krafter finns inte längre kvar, förtroendet är förbrukat.

Tänker för första gången tanken som min bror till mig sa sent igårkväll,
Jag skiter nu i att ställa upp, det finns advokater att anlita osv
jag är INTE utbildad, men är den som alltid SKA förväntas ställa upp.
Men nu är det slut på det. :s

Mina barn fick veta att deras mamma ( jag) var ett STORT misstag i livet,
att tabletter fanns så det är bara att ta dem och försvinna.
Min bror fick lov att sätta sig i bilen och komma hit sent igårkväll,
lämna sin egen familj för att hämta hem vår mor. Det vart 26 mil att åka för honom.
Hon skulle hem samma minut som hon kom på tanken.

Idag vill jag inte änns lämna sängen, orkar inte fungera :s
Varför äta eller göra något, vilken JÄVLA midsommar.

Tur nog så är min familj vid farmor och fikar ikväll,
då har de en stund som är trevlig och glad :) ,
för gårdagens kväll fanns inget glatt, bara nattsvart
för oss alla i famlijen och för min bror.

Ha en fortsatt fin helg du som läser,
Om du vill lämna ett avtryck så skulle jag bli glad.

Var rädd om dig där ute i cybervärlden....
Och kör väldigt försiktigt i trafiken, många olycker har redan hänt.
Nu sist vid avfarten mot Irsta mellan Västerås och Enköping-
det är visst en väldigt allvarlig och stor olycka.

Måste in i duchen för att svalka av mitt inre och yttre.

Tänker på Er därute!

Kram ♥

Postat av: gertie

Jag vet inte vem som har sagt dom hemska orden till dig. Men den personen är det kanske bäst att hålla ifrån sig så att den inte kan göra dig illa mer. Det finns inte någon som förtjänar att höra sådana ord. Var rädd om dig. Kram

2011-06-25, 19:44:27 - URL: http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Sari

usch...lät som en ledsam Midsommar:o(



Tråkigt med folk som stjäl energi



Släpp vad du hört....inte lätt,,,jag vet...men du (och många fler)vet vem du är



Jag tycker utan att ha träffat dig att du verkar vara en supergo människa...Puss min vän

2011-06-26, 09:54:28 - URL: http://tuulikki.blogg.se/
Postat av: JENCIOUS

nemen usch! fyfan, lät inte alls kul. :(

hoppas det blir bättre :(

<3 kram

2011-06-26, 12:11:57 - URL: http://jencious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!