Gör denna dag till något bra

En ny dag har startat upp och det är redan förmiddag :)
attens vad timmarna går fort, inte bara då man har som roligast ;)

Igårkväll var det så blåsvart på himmelen att vi trodde
det skulle bli riktigt oväder, men det kom aldrig hit.
Det tackar jag ödmjukast för !

Och idag lyser solen med sin frånvaro, men det kan ju ändras under dagen,
så har ju hänt många gånger tidigare.



Ska idag steka goda pannbiffar.
Länge sedan vi hade det till mat, så det blir middagen ikväll då alla är hemma.
Till det kokt potatis, god sås, stekt lök och massa god sallad,
hemgjord lingonsylt till den som vill ha. Valen är fria ;)

Läste igårkväll även ett recept på någons sida om underbara piroger.
Ska nog försöka göra sådana också, gott att ha då man blir sugen
eller då man ska ut på något, man behöver matsäck med sig. MUMS :)
Kanske redan som i helgen då vi ska ut och fiska ädelfisk :)

Annars då? JO då, igår var ryggen något bättre efter att jag anv
den apparat som jag fick låna i måndags, men... jag tänkte att jag var ju
så mycket bättre även om det gjorde satans ont fortfarande, så jag hoppade över igår.
Vilket jag INTE borde gjort, idag är jag tillbaka på ruta 1 :( SUCK
Man är bra dum  !!!

Nej det här går inte vägen MÅSTE 
 
Vi ses och hörs! Lägg ett tassavtryck här då du passerar ! ;)
Det uppskattas i pannbiffsmeten kan jag lova :D :D

Puss ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!