Film

Tisdag och grått ute.
Men vad fasen gör det? inte mycket.
Idag har det inte hänt mycket i livet.
Kollat runt ute på nätet om olika saker, läst en del intressanta saker.




Idag vart det nudlar med biffsmak till lunch.
Ikväll vet jag inte riktigt, får ta mig en titt i frysen :)



Igår var min äldsta tjej och hennes pappa
på handladarkurs för att kunna få övningsköra på väg.
Drygt 3-3½ timme tog den.

Under tiden såg jag och yngsta tjejen filmen" Hämnden"
med Mikael Persbrandt



detta är handlingen:
"Hämnden" är ett drama om ödelagd idyll och valet mellan hämnd och pacifism.
Filmen rör sig mellan den brutala vardagen i ett afrikanskt flyktingläger
och en vykortsvacker idyll i en sömnig dansk...

Idag ska den lämnas in igen, ibland är det roligt att hyra en film att se.
Man ledsnar på tv egna filmer ibland :)

Var även till sjukgymnasten igår eftermiddag.
Han drog isär mina ryggkotor och det kändes väldigt mycket bättre då.
Fick låna hem en apparat som man sätter på ondaste stället.
Sedan sticker det liksom av stötar in i muskeln.
Hade den på medans vi såg filmen.

Ska tillbaka till honom på måndag, han jobbar sista veckan då.
Sedan går han på semester.

Nej nu gäller det är ramla ner i frysen och göra en djupdykning.
Men även åka till affären för att inskaffa mjölk, den är som vanligt
på upphällningen :)

Vad ska du förtära ikväll?? :)

So long så länge ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!