Snarkningar :(

Så har en ny dag sett sitt ljus, en solig sådan.
Vaknade vid 5 tiden och kunde inte somna om :(

Gubben snarkar som man bara inte borde kunna,
och jag kan inte somna om då.
Så här sitter jag med en mugg halvkallt te och med dunkande huvdvärk.

Kaffekannan sprack även igårkväll, så jag får INGET kaffe idag :( :(

   Får åka och köpa neskaffe då dem öppnar.

Tvätt ska strax hängas ut för att torka, startade maskin redan vid 6 tiden.
Tvätten luktar så gott då den får torka ute,
och de har sagt på nyheterna att det ska visst bli en fin dag med sol.
Sjusovardagen kallade de denna dagen, tur jag är uppe först då ;)
Tror jag vet VEM som kommer upp sist idag :)

Som det är idag så ska de närmaste 7 veckorna bli sägs det enligt radion.
Ja man får väl se :)

Nej dags att åka och skaffa kaffet om dagen ska fungera.

Puss så länge i solen ♥
Postat av: gertie

Det går inte att börja dagen utan kaffe. Ha en bra dag. Kram

2011-07-27, 09:12:39 - URL: http://kittyhansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!