Idag har mycket hänt

Dagens frukost :) Mums mums




Tisdagen har kommit till sitt slut även denna vecka :)

Idag tänkte jag ha köpt nya blommor för att ha på altan
i blomlådorna, men då var inte den bilen på torget :o
SUCK va deppig jag vart, jag som så gärna ville ha fina blommor.

Ja det vart att såga, måla och spika istället.
Fortsatte att isolera och sätta panel på huset. Tycker det blir så fint, lycklig :)



Till lunch vart det mat i Avesta eftersom vi hamnade där igen
pga gubben smobiltelefon. Expert och sedan lite i magen mittimot.

Sedan hem och upp till banken med tjejerna,
de skulle få ut sina legitimationer. Vart väldigt fina, håller nu till 2016.
Det är mycket bra, nästa gång kostar dem 500 kr + fotokostnaden.



Kvällsmat vart det också :)
Skinksnitzel med blandade rptfrukter och klyftpotatis :)
Smakade mycket mums, till det blandad sallad utöver.



En granne har fått barnbarn, en liten tjej läste jag GRATTIS!!!!



  
En annan har mist sin man idag , bara 67 år gammal :(
Beklagar verkligen och våra tankar går till frun och barnen.



Och jag har idag fått hjälp av en annan hjälpsam granne att
få tillbaka en takpanna som hade kommit snett vid nocken.
Han fick en nybakad äppelkaka som tack,
vilket han verkade bli glad över :D

Gillar absolut INTE höga höjder... skakar i benen så det är makalöst.
Så denna dag har det hänt en hel del.Få se HUR morgondagen ser ut :)



Imorgon opereras en underbar vän till mig, tänker på dig goding!! ♥

Nattkramen får du nu från mig, men lämna gärna ett tassavtryck
då du är in  och läser :) Tack för att du finns!

Puss och Kram ♥ 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!