Kvällens sista..

Så har jag och gubben min klarat av Hedemora och Lappen :)
Jag beställde minsta "barnmenyn" men orkade inte änns hälften.
5 tuggor av hamburgaren med mycket sallad
och 10 tuggor av stripsen, 2 bitar av dem enormt goda Chili bollarna.

Minnet för vad de heter sviker......hm......



Det jag fick i mig smakde gott iallafall.
Lämnade allt utom 2 av chilibollarna i högra delen.
HUR kan detta vara en BARNPORTION??????????? :O :O :O

Fler var hungriga, inte bara vi :D
Den stod på biltaket på bilen bredvid våran då vi skulle åka.



Ja ja, sedan åkte vi vidare till Willys i Avesta där vi handlade tills imorgon :)



Sedan hemåt och packa upp :)
Har du haft en bra dag? Jag hoppas du vill berätta för mig ;)

Kramen , nu fortsättningen av CSI XL :)
Sedan sängen....  ♥

Postat av: Nett

Det där såg ut att vara mer än en barnmeny. Kram

2011-07-16, 14:07:44 - URL: http://www.enkoppkaffe.se/
Postat av: Anneli

Kul att se ett kort på "kära gamla willys", he he..!! Jag har ju varit i Stockholm hela denna månad, men imorgon åker jag hem till Aversta igen!! Längtar faktiskt!! Har fått nog av Stockholm för denna gång!! Borta bra, men hemma bäst!! :D

2011-07-16, 15:10:03 - URL: http://anneli-in-da-house.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!