Lyssna och ta in.............



VAD ÄR ORD


Var du än är
, är jag nära
Vart du än går, ska jag vara där
Varje gång du viskar mitt namn, ser du
Hur varenda lovar jag att hålla
Cuz vilken typ av kille skulle jag vara
Om jag skulle lämna när du behöver mig mest

Vad är ord
Om du verkligen menar inte dem
När du säger dem
Vad är ord
Om de är bara för goda tider
de inte
När det är kärlek
Ja, du säger dem högt
Dessa ord, de går aldrig bort
De lever på, även när vi är borta

Och jag vet en ängel sändes bara för mig
Och jag vet att jag tänkt att vara där jag är
Och jag kommer att vara
Stående bredvid henne ikväll

Och jag kommer att vara vid din sida
Jag skulle aldrig lämna när hon behöver mig mest

Vad är ord
Om du verkligen menar inte dem
När du säger dem
Vad är ord
Om de är bara för goda tider
de inte
När det är kärlek
Ja, du säger dem högt
Dessa ord, de går aldrig bort
De lever på, även när vi är borta

Var du än är, är jag nära
Vart du än går, ska jag vara där
Och jag ska vara här för evigt mer
Varenda jag lovar att hålla
Cuz vilken typ av kille skulle jag vara
Om jag skulle lämna när du behöver mig mest

Jag är alltid håller min ängel nära
Postat av: Nett

Min dotter skrev om han i sin blogg häromdagen, har faktiskt inte lyssnat på han förrens nu och vad bra han är. Kram

2011-07-15, 09:38:49 - URL: http://www.enkoppkaffe.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!