Tisdag och mer paneluppsättning

Allt tar sin tid, men det blir noggrant gjort
vilket jag tycker är bättre än att hela väggen vore klar.



Idag vart det inköpt mer Falu Rödfärg, fönsterkitt och linolja :)
Har kittat ett litet garderobsfönster, det hade inte sett
varken kitt eller färg på 100 år tror jag ;)
Men nu är det både kittat och målat :D Bara att hänga tillbaka.

Frukosten före 7 imorse, en mugg kaffe med lingongrova,
leverpastej, små söta plommontomater i skivor ..



Till lunch idag så vart det fullkornspasta med köttfärssås. 



Imorse kl 7 bakade jag äppelkakan som vart till fikat :)
Smakar alltid bra med hembakat tycker jag:)



Nej nu ska jag hänga tvätt, för maskinen har gått klart hoppas jag.
Bra torkväder idag iom att det fläktar bra och det är varma vindar.



Skriver mer ikväll då vi har slutat av för denna dag...

Kramizzzzzz  ♥
Postat av: Mådde

väntar på kortet på husgavenln med de nya fönstret

2011-07-21, 07:44:55 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!