Trevlig torsdag :D

Dagen har varit väldigt snurrig.

Inatt började det med att alla mina känslor svallade över,skit som hänt då jag växte upp.
När jag sedan vaknade tog jag en sväng upp på stan där åt jag frukost i min ensamhet,
behövde verkligen få vara helt ensam och bara tömma huvudet.

Till frukost vart det en stor mugg kaffe med rödlöksmacka på mitt "gamla" favoritställe MUMS :D
(Favoritställe var det då det var förrförra ägarna som hade det)





Lugnt var det utanför på torget.

Efter det vart det en sväng till Anders grav med en ny bukett blommor
samt en ängel med texten: Jag tänker på dig.



Hämtade mina underbara tjejer hemma och åkte sedan vidare till vår hembygdsgård.
En mycket populär och välbesökt sådan. Fika vart det,  sedan gick vi runt och strosade,
knäppte massor av bilder  :D

Bilderna talar för sig själva, njut! :)


                                                Huvudbygnaden och cafét



                                                          Tjejernas fika :)






                                  Man tackar så mycket för att man får komma åter :)

                                                                         Puss♥ 

Postat av: Camilla

Tack för dina ord. Vart finner man en sådan fin ängel? Kram C

2011-07-09, 17:02:00 - URL: http://doden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!