Söndagskväll

Helgen är snart över, vilket är tur.
Imorgon ska jag ringa sjukgymnasten och fråga va i hell jag ska göra.
har haft så ont i helgen att jag inte kommit i och ur sängen på egen hand,
inte kunnat sitta ordentligt. Att gå och stå ska vi inte tala om :(

Sovit  2 timmar och sedan vaknat med ett skriiiiiiiiiiiiiiiik pga smärtan att röra kroppen.
HUR kan man värdera sina närmaste då de hjälper en hela tiden sådana gånger???
Skäms att vara en sådan ynkling :(

Har några riktiga vänner som ALDRIG sviker, alltid finns där, Ni vet vilka ni är.
VARMASTE Tack!!! För att ni finns och varit mina vänner så länge.
Ni är enorma på alla sätt, värmen, att finnas, omtänksamheten, att aldrig svika.
Att man duger precis så som man är, ni tar en för den man är.
Både då man är på topp men även då man mår otroligt dåligt.

Grillning, luftgivärsskytte i trädgården, glada skratt och tillrop....
saker som är ovärderliga, sådana stunder man ej kan köpa för pengar.
Gud vad jag ÄLSKAR er alla som var med den gången!!

Puss och Kram

Postat av: Anna-Eva

Låter inget vidare med en sådan smärta...

Du får ta och krya på dig =)

Men luftgevär lät roligt.

Kram från mig och Svante =)

2011-07-03, 22:56:49 -
Postat av: Bibbi

Tack för Dina rader A-L ! :)

Sänd gärna din adress

så kan jag svara dig och Svante :)

Kram

2011-07-03, 23:09:29 - URL: http://bibbislife.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Hej vännen

Du skrev att du ville ha mejlkontakt

Jag skulle mejla dig men den mejl du uppgav funka ej

Skicka gärna igen



kram

2011-07-04, 01:01:11 - URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!