Mycket gjort

Redan nu så har jag gjort det mesta som ska göras idag :)
Känns väldigt skönt då saker liksom glider på utan problem.

Har även pratat med mina tjejer en sväng, 
       de har varit och ätit pizza :)

Träffat på en kusin till mig har de visst också gjort.
Men de känner inte varandra mer än att utseendet är känt.

För mig får det bli en förpackning nudlar med biffsmak till lunch,
jobbigt att äta tycker jag då det är riktigt varmt som det nu är.
Får äta bättre senare ikväll då det kanske är lite svalare :)

Men nu är det dags att fortsätta här hemma att fixa och dona,
inte bara låta timmarna försvinna här vi datorn ;)

Ligger du på stranden eller vad gör du?

Kramen från
Postat av: gertie

Här har det regnat hela dagen. Inget solbadande för min del i alla fall.

Kram

2011-07-14, 18:23:45 - URL: http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Giz

sv: ja precis, skönt att veta hur man kan förebygga så gott man kan också.

2011-07-14, 19:35:23 - URL: http://SweGizmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!