Mycket är gjort trots regnet idag

Idag har det regnat precis hela dagen,
men då vi slutade av ikväll ... då jäklar då kom solen fram
värmde och liksom hånade , kändes det som.
Men det vart mycket med vatten i vår tunna.



Klockan halv 9 kom min gamle vän igen,
och eftersom det nu regnade så hutlöst så vart det inomhus
istället för panelen utvändigt som gjordes.




Så nu har jag att spackla, måla och tapetsera framöver.
Det vart verkligen riktigt riktigt fint. Han är sååååå duktig :D

Imorgon får jag lov att åka och köpa mer färg,
det är slut på den och nu blir det panelen som ska upp
och isoleringen förstås.



Lite mat vart det också under dagen :)
Till lunch vart det pommes med kokt korv, tomat och tillbehör.



Till middag vart det hemgjord köttfärslimpa, gräddsås, hemgjord lingonsylt
kokt potatis och blandade kokta grönsaker,persilja :)
Det smakade faktist riktigt bra, lindade köttfärslimpan med bacon.
Ser mycket ut kanske men det var ej så mycket på talriken ;)



Imorgon kommer min goa vän åter vid 08.30.
Tar minst 1½ timma att komma hit så han startar tidigt hemifrån.

Nu är det bara natt natt som gäller med väggen :)
Den måste få vila tills imorgon liksom vi andra ;)




Säger därför godnatt även till dig goa läsare! :)
Skriv gärna en rad eller två, blir så glad att just DU varit här.

Vi ses här imorgon igen :)

Puss och kram ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!