Mina underbara.. ♥♥♥

 

Eller om man kanske så här dags ska säga lunch :)
Vaknade ju redan 05.15 så det är ju ett tag sedan.

Åh vad det värmer i mitt ♥
Har sådan värk i ryggen så jag inte kan varken sitta eller ligga ner som folk,
det är som att sätta in kniven och bara vrida om hur länge som helst 

Natten har inte alls varit rolig, tog alvedon och stora tjejen smorde in
tigerbalsam så jag skulle få lite lugnt , men det gjorde ingen verkan, tyvärr.

 

Förmiddagen har jag tillbringat mestadels på sängen.
Stora tjejen fixade god lunch :)
Nudlar med kycklingsmak, 1 solvarm tomat och permesan.

 

Smakade väldigt gott då man inte orkar göra rätt för sig själv.

Nu har hon följt med ett par för att handla inför kvällen.
Skulle ju ha handlat en hel del saker, men orkar inte komma iväg.

Så hon har lagat min lunch, städat huset och nu är hon iväg att handla.
Min yngsta tjej jobbar denna vecka 07-16. 
Fast hon har trivts så bra att hon varit på plats redan till halv 7 på morgonen.
Jag har sådana UNDERBARA tjejer. Mycket omtänksamma och varma.
Jag har sådan tur. Älskar dem så otroligt mycket  

Visst finns det stunder då man blir osams,
men man älskar ju inte sina barn mindre dessa stunder.

Nu ska jag ta en tablett och försöka vila, hoppas må bättre ikväll.
Då vi ska ha grillgäster. Bestämt sedan ett tag sedan, vill ogärna
lämna återbud då vi längtat efter detta och vädret verkar bli toppen.

Älskar Er mina underbara tjejer! Tack för vad ni gör ♥

Kramen  ♥







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!