Goa människor finns

Idag på fm kom min väns man förbi, han hade tänkt sa han :)
Han undrade OM han skulle åka hem för att plocka ihop sin
byggnadsställnig och sätta upp den hos oss,
så att vi kunde fortsätta fixa huset på höjden utan att ramla ner
från någon stege :)



Snacka om helt UNDERBAR man som gör så.
Nu får den stå kvar så vi kan göra klart hela gaveln :D
Känner mig så innerligt glad att det finns sådana personer.

Sedan kom han hit, hjälpte oss att sätta ihop den osv.
Han var här hela em tills kl 18 ikväll.
   snälla Rune!
Och TACK Eivor för att Du lånade ut din man hela eftermiddagen :D

Den sk "lekstugan" där vi har cyklar osv städades ur också,
mycket med skit som ska till soptippen imorgon, känns så skönt :D



Sedan vart det middag, men en mycket sen sådan...



Kall hemgjord potatissallad, grillade kycklingbröst och sallad.
Till det en kall öl denna söndagskväll då det varit väldigt varmt .

Nu ska jag in i duschen och se om jag kan bli svalare :D




Massor av gosekramar så länge raring ♥ 
Postat av: Johanna

oh är det ert badrum? love it :)



Ja, filmen är kanon bra, jag hyrde den.... :)

Imorgon skall jag till stranden, de har lovat fint väder :) Sen på kvällen är det handboll :)



själv då?



kram

2011-07-31, 22:17:28 - URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Jag följer gärna dig, lägger in dig på bloglovin bums :)



kram

2011-07-31, 22:28:13 - URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!