Vilken dag idag igen

Hade sagt igår att nu fick det vara slut på sjukhus
akutmottagningar osv, men inte saten heller..
Idag vart det dags igen :(
Vid 9 tiden idag så fick jag en huvudvärk så jag trodde
att huvudet skulle sprängas.

Det vart ett snabbt besök i Västerås på akuten ... IGEN.
Hade ett blodtryck på 180/110 och jag var så rädd
att inte huvudet skulle palla mera.

Fick starka tabletter och sedan kände jag hur
det vart bättre, alla prover var bra, EKG också.

Fick ut en kartong med Citadon eller hur man nu stavar.

Åt Thaimat till sen lunch på Erikslund, sedan köpte jag med
en kartong  sushi hem som jag ätit ikväll.



Nu gäller sängen, huvudvärken är på väg tillbaka :(
Och jag får inte ta någon tab igen förän efter 0.00 inatt.

Natt du goa i världen ♥
 
Postat av: Mådde

Nu får ni ta och lugna ner er där nere/uppe i Fagersta...KRAM och krya på er

2011-12-07, 22:50:36 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

Kram och sparkar iväg den dumma huvudvärken....låååångt bort/Ellinor

2011-12-08, 09:07:07 - URL: http://elligrta.bloggo.ne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!