Torsdag 8 december



God Italiensk lasagne med tomathalvor :D



Egeninlagd sill ... mumsigt då den ska ätas :)

Annars så har det varit B12 sprutan som tagits idag,
har även avverkat Avesta i ett par timmar. Fick tag i en del saker som jag behövde.

Ikväll blir det lugnt, hoppas bara att huvudet vill vara på min sida ikväll.

Vad gör du ikväll tro? ♥
Postat av: Rita

Å va duktig du är Bibbi att komma på maträtter! =)

Du är en inspirationskälla för många vännen!

Kramiz

2011-12-08, 20:40:08 -
Postat av: Bibbi

TACK Rita! Dina rader och ord värmer mig mycket...

Synd jag inte vet någon bloggadress på dig,

men jag svarar här :) Var rädd om dig! :D



Stor varm torsdaagskram så länge.

2011-12-08, 21:43:14 -
Postat av: Mådde

i kväll har de varit Karlavagnen, kaffe och virkning

2011-12-08, 23:43:53 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!