Sitter och funderar över viktiga saker

Har precis satt mig....PUST...
Kan man få radera ut vissa timmar på dagen ??????

Nja inte hela dagen men en del av den.

När man får ett svar som typ" jag har inte att göra med om det blir barn" !!!! :O :O
Imorgon ska jag ringa ett samtal för att få veta vad som gäller.
Har fått en tid att infinna mig på,men vet INTE varför.... ?????????????
(Ja min mage putar en del, men jag är INTE gravid, det kommer med åldern...

Ämnesomsättningen är inte som tidigare ;) Om man äter förstås...)
Och jag äter HUSMANSKOST... :) Följ gärna det och kommentera

Får då ett sådant jävla svar från en att "jag liksom INTE har att göra med det " :O
Jag är liksom BARA närmast anhöring men iallafall, och jag ÄR förmyndare...

Har fått tillbaka min hemska huvdvärk och trycket i huvudet.
En go vän sa idag till mig, det som hände henne  händer nu mig....
Man försöker vara tillags med alla runt omkring sig, aldrig säga nej osv.

Man pallar inte, det blir ångest och panik och blodtrycket rusar i höjden...
Men vem fan bryr sig???? Ja inte de som jag haft sms och diskutioner med iallafall.
Börjar verkligen fundera på HUR tänker dem??? De bryr sig inte ett dugg.....

OM det fortsätter eller jag får veta något jag INTE vill veta,
då tar jag kontakt med andra personer... detta måste fasen få ett slut.
Vi kommer som det nu ser ut inte att ha en trevlig jul eller en helg innan jul
att inköpa paket osv, nä man är raderad, för man ställer inte upp.
JAG gör inget annat...jag finns för lätt sa en i skolan en gång.
Vår jul ÄR RADERAD...HOPPAS D vet om det......Trevlig JUL!!!!!!!

Jag önskar decembertiden vore över, jag önskar mycket vore över.

Och D!!!! Kan du inte skriva då du varit inne här, låt då bli att läsa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bye alla för denna natt... en vissa INTE
Postat av: Mådde

Ringer dej i dag.....och kommer upp i morgon

KRAM

2011-12-13, 07:43:25 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

Vill bara krama dej!

2011-12-13, 11:10:00 - URL: http://elligrta.bloggo.ne
Postat av: Eivor

Det är inte DU som bara ska göra alla MÅSTE, det finns ju andra också. Var rädd om dig,finns bara en som du. KRAM/ Eivor

2011-12-13, 19:58:48 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!