När ska det bli lugnt?

Vilket jobbig dag det varit psykist och fysiskt :s !



Skjutsade min äldsta tjej till skolan och skulle sedan åka och träna.
Åkte hem först för att hämta kläder osv, ser då att jag missat ett samtal.
Ett meddelande finns, ring 222. Klart jag lyssnade av meddelandet.. !!!



Hör då min yngsta tjejes kille säga att jag måste ringa tillbaka SNABBT, det är VIKTIGT!!!!!!!

Publicerad 09:11
Uppdaterad 09:48
Textstorlek 1 2 3
Tipsa Skriv ut

Mopedolycka i centrum

En moped med två personer körde omkull på Vasagatan vid 8-tiden på tisdagsmorgonen.

Relaterat

Föraren, en 16-årig pojke, klarade sig utan skador. Men den jämngamla flickan fick föras med okända skador till Centrallasarettet i Västerås för vård.

vlt.se


Ja varför ska man ha det lugnt för?
Ambulans och 2 polisbilar + ett helt tv-team kom. programmet 112 var där.

Hon hade slagit i höft och nacke bla, men inget var brutet och inga sprickor fanns.
TACK du i himmelen för det....morfar kanske vakar över mina barn liksom farfar... HOPPAS

Killen hennes klarade sig helt, fast båda var ju chockade och enormt ledsna.
Moppen är förstörd :s, men ungdomarna är oskadda, vilket är VIKTIGASTE nu.

Nu har denna mat intagits, mums så förbaskat GOTT..




Kokt potatis, rödbetor, pölsa ♥

Postat av: Ellinor

Såååå skönt att allt gick bra/kram

2011-12-06, 20:36:54 - URL: http://elligrta.bloggo.ne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!