Måndagmorgon



Så har en ny vecka startat upp och det är kolsvart utanför.
Några minusgrader har vi också.



Om 1 timme ska jag ringa till skolan för E.
Hon har fortfarande kvar denna hemska ögoninflammation.
Bara att fortsätta droppa i ögondroppar
och sedan hålla tummarna för att det ska försvinna.

S sitter på tåget och B är på jobbet sedan länge nu.

Själv kunde jag inte sova vidare i morse då jag väl hade vaknat,
hade behövt fler timmar sömn, men ack nej
så vart det inte alls denna morgon.



Känslan att det är en ordentlig förkylning på G
känns oroväckande nära.
Har svårt att få luft då jag ligger ner.
Och det trycker i bihålorna.


Postat av: Mådde

Förkylning är ALDRIG kul...hoppas de är falsk alarm

funderar på att komma upp till Fagersta nästa vecka Har köpt en nystmaskin av en kvinna i Fagersa och skall upp och hämta den...tänkte vi kunde träffas på hembyggdsgården t.e.x Hoppas du kan komma du oxå Vill så gärna träffa dej de var ju EVIGHETER sen

2011-12-05, 10:04:48 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Kram på dig oxå. Hoppas förkylningen inte kommer och att du får en riktigt fin vecka. /Lena

2011-12-05, 12:56:57 -
Postat av: Eivor

Nu tycker jag du ska få slippa alla krämpor och vara frisk. Tänker på dig.

2011-12-05, 16:37:13 -
Postat av: Ellinor

Hoppas att det inte blir värre,kram

2011-12-05, 16:46:08 - URL: http://elligrta.bloggo.ne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!