F*n vad jag avskyr !

Vad jag avskyr folk som ställer till ett helvete för andra.
Datorer som blir hackade i skolorna är INTE roligt.
Då vissa tror att det är personerna som är hackade
som skriver en massa skit. Har man verkligen inget bättre för sig???

Jag hoppas det ordnar sig för alla dessa som råkat ut för detta.



Lunchen denna dag:
½ paket nudlar, 1 kycklingspett i marinad, vitkål med ananas.



En mugg kaffe har nu även intagits :)
Hur vore dagarna OM INTE kaffe fanns :s
Hua...vill inte änns fundera över det, skulle inte fungera.

Men nu hämta gubben min som snart ska sluta jobba.

Lyssnar på  "What Are Words med Chris Medina ".




Postat av: Mådde

HA HA vilken vinkel du fick till de på kaffemuggen

2011-12-15, 17:25:08 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Eivor

Har också sån kaffemugg men min är inte lika platt...../Kram, Eivor

2011-12-15, 18:52:19 -
Postat av: Mådde

härligt vintrig din sida "blitt"

2011-12-16, 18:12:50 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!