Äntligen !!!!

Idag skulle vi åka och hämta yngsta dotterns mobil
som varit inämnad, och samtidigt frågade jag om min...
JAAAAAA !!!!!!!!!!!! jag hade fått godkänt av Samsung som jag tidigare hade....
Fick en helt ny mobil att ta med hem fån affären ♥



Sedan då vi kom hem så vart det mat i ilfart.. alla var ju hungriga :)



Det fick bli potatisgratäng, prinskorv och köttbullar, tomater :)
Ja det borde väl smakat då det bara vart 1 dl potatisgratäng kvar :D

Men nu gäller sängen, tidig morgon imorgon då jag ska köra gubben min ,
blir det tandis ...hm och lite annat.
Vad gör du imorgon?

Nattkramen ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!