Kroppen skriker åt mig !!!



Ont som f*n där typ njurarna och levern sitter.
Kan inte fatta, om jag trycker lite under revbenskanten
så smärtar det så otroligt grymt, Ajjjjjjjjjjjjjj !!!!!
Hade även svårt att kunna äta för det gjorde så ont.

Nja middagen vart iallafall omtyckt :) Som för det mesta :D



Lunchen tillsammans med stora tjejen här hemma



Fick sedan ett ryck och gjorde ostfrallor och sesamfrö på vissa
Här nedan strax innan gräddningen



Efter gräddningen luktade det gott och resultatet vart ju även bra :D
Varför köpa då man själv kan baka gott bröd ;)



Ikväll blir det att se fortsättningen på



Kanske blir det då varmt bryggt svartvinbärste med en nybakad
ostfralla och med lite gott imellan :)
Om nu inte magen skriker åt mig förstås.

Ska någon mer än jag se tv ikväll? Vad gör du annars?

Love to you ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!