Trevlig dag

Tidig morgon med huvudvärk.
Men dagen har varit ok iallafall så här långt :D

Var i Västerås strax före 8.30, släppte av yngsta tjejen
eftersom hon började där idag :)
Det hade varit en toppendag med toppenelever och lärare,
det är väldigt nice att få ett sådant possetivt första intryck :D

Åkte sedan vidare till Enköping för en snabbvisit.
Mötet där slutade lugnt och behagligt,
med skön känsla inombords. Kändes som en stor lättnad.
Var faktist något nervös just över den saken.
Hade med mig en bit av en sådan här
(fast en nygjord ;) )



Sedan vart det åter igen Västerås, med mycket lyckade saker.
Kläder, stövlar och diverse andra roliga saker. Och mat förstås ;)

Ikväll ska familjen få sådana här



Själv tar jag rester av detta ;) Kan inte äta rena pannkakor



Men till detta ska jag faktis fixa goda baby morötter till mig :)
Bild på min egen middag ikväll kommer in senare förstås.
Ibland får man äta olika mat :)

Regnet har hängt över oss. Men det är iallafall uppehåll nu.
Imorse då vi åkte så vräkte det ner. . . hua

Vad gör du då?  Medans du skriver en rad till mig
så får du en puss mitt på. . . .  örsnibben ;)



Postat av: Mådde

här har de STÖRTREGNAT ½ timme men nu skiner solen så efm fikat intogs ute på altanen

nu håller jag på med lite mat som skall intas senare i kväll...men vi ska på ett fiskemöte mellan 18-20 så de blir sen mat i kväll...så är de varje måndag....

2011-08-22, 16:28:45 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!