Huvudet värker


I stan är det höstarrangemang hela dagen och natten.
De ska visst ta 450 kr/person för att man ska komma in
på området, vilka pengar för att frysa häcken av sig
nere vid vårt bad !!!  iof 7 grupper som ska uppträda.




Men det är ju trevligt att de ordnar saker för den som vill lyssna.
Men sätter jag mig på altan eller balkongen så hör jag all musik
gratis och på behörigt avstånd, behövs med min huvudvärk.
Kan inte fatta att den aldrig vill ge sig :(




Lunchen idag vart rester för mig



Ja idag hade min Emma sina gäster iallafall, men nu är jag
enormt trött i huvudet efter allt prat runt om en.
Hon bjöd på smörgåstårtan nedan



En av gästerna fråga ttill och med om jag kunde göra en på beställning.
Tar jag som ett bra betyg på hemgjord tårta.
1½ sådan här gick åt och det kändes ju roligt :D

Det var med 3 mellanlager denna gång.
Skinka i ett, ägg i ett, leverpastej i ett. Ovanpå vart det det vi hade hemma.
Ja den vart iallafall uppskattad :)

Gubben var och köpte en kaffetårta, hade jag vetat priset
så hade det aldrig blivit någon köpt, men han ansåg jag skulle
slippa att även göra en sådan, men den kostade 275 kr !!!! 
 
Trodde jag skulle storkna.... Rena rånet. 


Ikväll börjar det gamla programmet igen :D Gäster med gester :)
Ska väl slänga ett öga på det få se hur det är.

Vad ska du göra ikväll? Vill du dela med dig?

Puss så länge ♥ 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!