Kvällen har infunnit sig även idag :D



Ikvällen bjöd jag på hemgjorda strips extra tjocka med
hemgjorda kebabspett och lite grönsallad till.
Det smakade faktist riktigt gott :)

Receptet jag anv :

400 gram  Lammfärs
1 st  stor gul lök
1 näve  färsk persilja
2 msk  paprikapulver
2 msk  grillkrydda
1 nypa  salt
1 msk  kallt vatten

Solen visar sig nu :) men det känns ingen värme.
Bara att acceptera det har blivit höst.
Höstens dagar brukar ju också kunna visa sig vara fina.

Finns en film som är animerad och väldigt fin, den heter



Har ni sett den tro?

Funderar på om jag ska baka något gott :D
Men vet inte riktigt vad än. Har du kanske något förslag ? :D

Imorgon ska jag nog göra värmande Hawaiigryta med ris som middag :D
Nu när det blir lite kuligare på kvällarna är det gott medgrytor
som värmer i magen ordentligt. Brukar du göra grytor? Vad isåfall?

Men nu STORA kliv ut i köket för att se om jag ska baka ihop något :D


Postat av: Johanna

oh det såg gott ut :)

2011-08-29, 19:18:02 - URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Mådde

jag har bakat mandelkubb i kväll

och i morgon skall jag laga fiskgryta från ICA

2011-08-29, 22:51:41 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Mådde

nu ligger de en höjdar gryta på min blog...bara måste dela med mej av den...skall lägga in en bild oxå få se om jag får till de

2011-08-30, 07:45:37 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!