Blandat med bilder

Lite bilder, då jag ändå inte kan sova...



Mycket god paj med massor av goa grönsaker och frukt :)
Åts som lunch den 4 augusti



Inköpte denna efter förslag av en fin vän, så mitt sår i ansiktet
ska läka finare och inte kvarstå hela livet... TACK goding för förslaget! ♥



En god smörgåstårtsbit på balkongen med goaste gubben :)
Smakade otroligt gott.
Kan INTE äta köpta saker, måste göra själv,det fungerar bra då :)



Mumsigt värre :D Tacotårta och 17 timmar av Skilda världar :)
Såg ni den då den gick 1996???

Första svenska serien som gick 5 dagar i veckan.
Med 1,3 miljoner tittare på varje avsnitt....

Läste böckerna, såg alla avsnitt.
Nu har en av mina tjejer köpt serien igen, men det blir dyrt
den innehåller 10 band tror jag... men va FAN.....

En av dem ni ser på bilden är även syskon till min kusins fru :)
Därför extra kul att åter se den, men nu vill mina tjejer mest :D
Deras tremenning eller sysslings är nära släkt med personen i filmen.
har Du INTE sett den?? Se den, den är faktist bra och verkligehetstrolig.



Mumsigt :D En lunch på altan..



Lite Ernst recept som vi testade :)
Smakade faktist helt ok, dillkött fast på kyckling.
Och egen fäsrkpotatis :)




Gubben min fyllde år i måndags :)
Till mat fick han på kvällen oxfile med beasås och hemgjord rödvinsås
även hemgjord klyftpotatis och lite grönsaker :) Uppskattades av alla :D



detta vart min middag idag :D Mycket gott !!!! Prova om du inte har ! ;) :D

Var till Avesta för att köpa färg till ett av tjejernas rum,
passade på att handla lite matvaror oxå.

Då RAMLADE jag över en disk med sådana här gooooooooooooooda saker...
de andra åt på Lappens i Hedemora istället :D




Vi inskaffade även band nr 2 i Skilda världar :)
Gissa vad jag och mina 2 tjejer gjort till 01.30 ikväll!!!!! .....filmtaim :D :D
Men nu ska jag testa bingen igen ;)

Puss på dig så länge, hoppas du sovit gott och skriver en rad eller två ♥
Postat av: Mådde

dill kyckling är nått vi ofta äter

eller så dillsås till kokt fläsk korv

då kalvkött inte är så vanligt och sen är de ju dyrt också

2011-08-10, 07:16:32 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Ha en bra dag!

Kram :)

2011-08-10, 14:10:31 - URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Den vinnande väskan kom upp på bloggen igår :)

Kom in och kika :D

2011-08-11, 15:39:41 - URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Eivor

Hoppas ditt sår läkt fint i ansiktet och inga bestående ärr :) Ha det gött :D

2011-08-14, 12:08:30 -
Postat av: Nett

Mycket läskande gott i dina bilder :)

2011-08-14, 13:00:56 - URL: http://www.enkoppkaffe.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!