Varmt grattis! :D

Vill först börja med att säga




På födelsedagen underbara Stig som fyller hela 80 år idag.
På torsdag eller fredag ses vi då de kommer igen.
Gräsmattan är klippt så de slipper göra den.

Till lunch nu så har jag bara tagit det som fanns i kylskåpet.
Med andra ord uppstekta rester, men det vart gott det också ;)





Stora tjejen kom precis hem från skolan, med huvudvärk.
Väldigt ofta som hon har så, in te alls bra.
Att komma efter eller missa saker på gymnasiet är ju inte som
i grundskolan precis. Vi får hoppas hon är ok imorgon igen.

Hon fyller ju även år imorgon, hela 17 styckna :D
Tänk vad åren rinner iväg egentligen, inte klokt.
Ett år till så är hon myndig.

Ikväll funderar jag på att ha kokt potatis med torsk
gjort på något vis som jag ännu inte har bestämt hur.
Men det löser sig efter hand ;)
Bild kommer säkert under kvällen på den maten, håll ögonen öppna :)

Yngsta tjejen ringde för 30 min sedan o berättade att 1:a riktiga dagen
på hennes gymnasieskola i Västerås varit helt toppen.
Man känner lättnad över att hon trivs. Även om det bara
är andra dagen på den skolan ännu.

Nej dags att fixa lite java så man kan njuta på altan tillbakalutad.
Ha det så gott i solen som jag hoppas även skiner hos dig vännen.

Kram ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!